Szállítási információk

SZÁLLÍTÁS

Webáruházunk több féle szállítási és kézbesítési lehetőséget kínál. Az Önnek megfelelő kézbesítési mód kiválasztása után láthatja a termék/ek szállítási díjjal megnövelt végösszegét.
Magyarország területén bármely településen, bármilyen szállítási címre kérhető kiszállítás.

A szállítási határidő a rendelés leadását követő 2-6 munkanap.
Külföldi kézbesítési esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a +3670/6776-396-os telefonszámon vagy az rendeles@daysy.hu e-mail címen.

A rendelés teljesítése kizárólag a termék értékének és a szállítás díjának kiegyenlítése után történik meg.


Az alábbi fizetési módok közül válaszhat:

A kézbesítés történhet házhozszállítás, Csomagküldő.hu átvevőhelyre küldés vagy csomagautomatába történő kézbesítés útján. Átvevőhely esetén kérjük, vegye figyelembe az átvételi pont nyitvatartási idejét, valamint a csomagmegőrzésre vonatkozó 7 napos hatályt.

Fontos! A szállítási díjak egy alkalomra vonatkoznak!
Amennyiben az átvevőhelyről vagy a csomagautomatából nem kerül átvételre a csomag a megadott határidőn belül, vagy a futár nem találja a címzettet, abban az esetben csomagját a partner visszajuttatja hozzánk. Ebben az esetben pénzvisszafizetésre nincs lehetőség!
Kérheti csomagja újbóli kézbesítését, azonban ebben az esetben az újbóli kiszállítási költség a Vásárlót terheli. A másodszori kézbesítés díját előre átutalással szíveskedjen rendezni! Sikeres fizetést követően csomagja újból feladásra kerül.

Házhozszállítás

A szállítást a Csomagküldő.hu Kft.-n keresztül a DPD, az Express One vagy a Magyar Posta végezheti. A lenti szállítási költségek belföldi szállítás esetében érvényesek. Amennyiben külföldre kéri a szállítást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a rendeles@daysy.hu e-mail címen vagy a +3670/6776-396-os telefonszámon.
Házhozszállítás esetén minden esetben előre szükséges a termék vételárát és a szállítási díjat rendezni (banki átutalás).
A kézbesítési folyamat során a Csomagküldő.hu minden esetben értesítést küld a Vásárló részére.

Amennyiben Csomagküldő.hu átvevőhelyre kéri a kiszállítást, lehetősége van kiválasztani az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyet. Keresse fel a Csomagküldő ügyfélszolgálatát vagy kövesse a kiküldött tájékoztató e-mailben található utasításokat.

Szállítási díj: 1.390,- Ft
A Szolgáltató fenntartja a jogot az árváltoztatásra.
A csomag feladása sikeres pénzügyi teljesítést követően történik meg.

Amennyiben kérése, kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Csomagküldő.hu ügyfélszolgálatával a tájékoztató e-mailben megadott információk alapján vagy közvetlenül az ügyfélszolgálaton keresztül:

Csomagküldő.hu Ügyfélszolgálat

A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 18.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 400 8806
E-mail: info@csomagkuldo.hu

Csomagautomata

A csomagautomatába történő kézbesítés esetén a szállítást a FoxPost Zrt. végzi. A kézbesítési lehetőség belföldi csomagautomata megadása esetán lehetséges. Amennyiben külföldre kéri a szállítást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az rendeles@daysy.hu e-mail címen vagy a +3670/6776-396-os telefonszámon.
Csomagautomatába történő kézbesítés esetén lehetősége van előre banki átutalással, vagy utánvéttel fizetni.

A kézbesítési folyamat során a FoxPost minden esetben értesítést küld a Vásárló részére.

Szállítási díj: 1.290,- Ft
A Szolgáltató fenntartja a jogot az árváltoztatásra.
A csomag feladása banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén, sikeres pénzügyi teljesítést követően történik meg. Utánvétes fizetés esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy a csomagautomatánál bankkártyával van lehetősége a vételárat rendezni. A csomagtároló ajtaja csak sikeres fizetés esetén nyílik ki.

Amennyiben kérése, kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a FoxPost ügyfélszolgálatával:

FoxPost Ügyfélszolgálat

A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 999 0369 (normál tarifával hívható belföldi telefonszám)
E-mail: info@foxpost.hu

FONTOS!

A Szolgáltató, Daysy Magyarország minden esetben gondoskodik a termékek megfelelő csomagolásáról és a lehető legrövidebb időn belül a kézbesítőnek történő átadásáról.
A szállítás során keletkezett sérülésekért vagy károkért minden esetben a szállítást végző partner vállalja a felelősséget. Amennyiben csomagja sérült vagy elveszett, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A csomag átadását követően keletkezett károkért a Daysy Magyarország nem vállal felelősséget.

A szállítási díjak egy alkalomra vonatkoznak!
Amennyiben az átvevőhelyről vagy a csomagautomatából nem kerül átvételre a csomag a megadott határidőn belül, vagy a futár nem találja a címzettet, abban az esetben csomagját a partner visszajuttatja hozzánk. Ebben az esetben pénzvisszafizetésre nincs lehetőség!
Kérheti csomagja újbóli kézbesítését, azonban ebben az esetben az újbóli kiszállítási költség a Vásárlót terheli. A másodszori kézbesítés díját előre átutalással szíveskedjen rendezni! Sikeres fizetést követően csomagja újból feladásra kerül.

ÁSZF letöltése 

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, vagy ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.
Az adatvédelmi szabályzatunk ide kattintva tekinthető meg!

Engedélyezem