Online rendelés menete

RENDELÉS MENETE A WEBÁRUHÁZBAN

Általános információk

A webáruházban történő vásárlás előzetes regisztráció nélkül történik. Érvényes rendelés csak a vásárlás lebonyolításához szükséges információk megadását követően adható le, melyek a következők:

A hiányos, vagy valótlan adatokkal leadott rendeléseket érvénytelennek tekintjük, azok a rendszerből törlésre kerülnek.

A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.

A kosár tartalma a vásárlás során bármikor - a legfelső sorban lévő „kosár” ikonra kattintva – megtekinthető.

Megrendelés lépései:

1. Termék kiválasztása, termékismertető elolvasása

Minden esetben feltüntetjük a webáruházban forgalmazott termékek pontos és eredeti nevét, árát, gyártóját, képi illusztrációt, a termék státuszát (készleten vagy rendelhető).
A webshopban felmerülő technikai hiba vagy emberi mulasztás esetén a terméktájékoztatásnál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ezekben az esetekben a hiba felismerése és javítása után tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően megerősítheti vagy törölheti a megrendelést.

2. Termék kosárba helyezése

Egy termék kiválasztását és kosárba helyezését követően Önnek lehetősége van további termékek megtekintésére és kiválasztására, vagy a „Kosár“ ikonra kattintva a vásárlás véglegesítésére.
A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.

3. Kosár áttekintése

A Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát áttekinteni a megrendelés véglegesítése előtt.
A Kosárban látható a kiválasztott termék/ek pontos megnevezése és a vásárlási mennyiség, a termék ára, a szállítási költség és a teljes fizetendő végösszeg.
Az árak forintban kerülnek feltüntetésre és tartalmazzák a 27%-os áfát.
Amennyiben euróban szeretne fizetni, kérjük jelezze felénk a rendeles@daysy.hu e-mail címen.

4. Fizetési és szállítási mód kiválasztása

Az alábbi fizetési módok közül válaszhat:

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

5. Megrendelés

A „Megrendelés“ gombra kattintva Önnek lehetősége van a rendeléshez szükséges adatok megadására és a vásárlás véglegesítésére.

6. Adatok megadása (név, e-mail, telefon, számlázási adatok, szállítási adatok)

A számlázási és szállítási adatok megadása minden esetben kötelező!
A szállítási adatok megadását követően lehetősége van a jelölőnégyzet segítségével a számlázási adatokhoz átemelni a szállítási adatokat, amennyiben a számlázási és szállítási név, cím megegyezik.


FoxPost kézbesítés kérése esetén itt van lehetősége kiválasztani az Önhöz legközelebb eső automatát.

Amennyiben az átvevőhelyről vagy a csomagautomatából nem kerül átvételre a csomag a megadott határidőn belül, vagy a futár nem találja a címzettet, abban az esetben csomagját a partner visszajuttatja hozzánk. Ebben az esetben pénzvisszafizetésre nincs lehetőség! Kérheti csomagja újbóli kézbesítését, azonban ebben az esetben az újbóli kiszállítási költség a Vásárlót terheli. A másodszori kézbesítés díját előre átutalással szíveskedjen rendezni! Sikeres fizetést követően csomagja újból feladásra kerül.

A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző műveletre, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ha a megrendelés elküldését követően hibát észlel a megadott adatokban, írjon a rendeles@daysy.hu címre! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

7. ÁSZF és Adatvédelmi Szabályzat elolvasása és elfogadása

Az Általános Szerődési Feltételekben és az Adatvédelmi Szabályzatban rögzített feltételeket minden esetben olvassa el! Megrendelését csak abban az esetben véglegesítheti, ha nyilatkozik arról, hogy a weboldal használatára és a vásárlásra vonatkozó feltételeket megismerte és elfogadta.
Az ÁSZF-ben szereplő információk megismerése, a jogok érvényesítése és a kötelezettségek betartása mindkét fél számára kötelező érvényűek.
Adatvédelmi Szabályzatunk a GDPR irányelvek alapján került kialakításra.

8. Megrendelés elküldése

A megrendelés elküldése előtt, kérjük, még egyszer ellnőrízze a megadott személyes adatok helyességét, valamint a kosár tartalmát. Módosításra a „Vissza a megrendelői adatokhoz“ gombra kattintva van lehetősége.
A megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja a rendszer. A beérkezett rendelések feldolgozása 2-10 munkanap.

9. Megrendelőlap nyomtatása

A megrendelés véglegesítése után lehetősége van a Megrendelőlapot kinyomtatni. A megrendelőlapon a vásárlás során az Ön által megadott összes adat szerepel. A Megrendelőlap tartalamazza a „Megrendelés azonosítót“. Kérjük, ügyintézés során hivatkozzon erre a sorszámra.

10. Visszaigazoló e-mail megérkezése

A megrendelés beérkezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt a megadott e-mail címen.
Fontos! Minden esetben valós adatokat és érvényes elérhetőségeket adjon meg. A nem megfelelő adatok megadásából eredő károkért a Daysy Magyarország felelősséget nem vállal!
A rendelés leadását követően, amennyiben hibát talál a Megrendelőlapon, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén, hogy adatait módosíthassuk.

Tel.: +3670/6776-396 vagy rendeles@daysy.hu


A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

A megrendelés leadását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. A feldolgozási idő 2-10 munkanap között változhat a fizetési mód kiválasztásától és a termék rendelkezésre állásától függően. Nem vállalunk felelősséget a rajtunk kívül álló okok miatt bekövetkező változás vagy késedelem miatt.

A megrendelés beérkezését követően e-mailben tájékoztatjuk a Vásárlót a megjelölt fizetési móddal kapcsolatos információkról, mint például bankszámlaszám, utalási adatok.
Webáruházunk nem küld proforma számlát vagy díjbekérőt. A tájékoztató e-mailben kiküldött adatok alapján van lehetősége a fizetésre. A tájékoztató e-mailt követően Önnek 5 munkanapja van a pénzügyi teljesítésre. Amennyiben a pénzügyi teljesítés nem történik meg a megadott határidőn belül, akkor azt a vásárlástól történő elállásnak tekintjük és töröljük megrendelését a rendszerünkből.

Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése, a csomag feladása a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy megérkezett a vásárlás összege a bankszámlánkra. Sikeres pénzügyi teljesítés esetén a „Fizetés státusza: teljesítve“.

Utánvétes fizetési lehetőséget csak FoxPost automatás kézbesítés esetén tudunk biztosítani. Ennek a fizetési módnak a kiválasztásakor a megrendelés teljesítését azonnal megkezdjük. A kézbesítésig a „Fizetés státusza: várakozó“. Sikeres fizetés és átvételt követően a „Fizetés státusza: teljesítve“.
A csomagautomatánál bankkártyával történő fizetésre van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csomagtároló ajtaja csak sikeres fizetés esetén nyílik ki.

ÁSZF letöltése 

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, vagy ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.
Az adatvédelmi szabályzatunk ide kattintva tekinthető meg!

Engedélyezem